dilluns, 19 de maig del 2008

"Qui perd els origens perd la identitat"

"Un pescador repara la xarxa de pescar envoltat pels seus nets a la vora de la Mar a la Franja de Gaza. Camp de Refugiats de la Platja, Gaza."

Quina il.lusió m'ha fet descobrir aquesta nit, la nova actualització del mushir a la seva web. Quan encara no tenia aquest bloc i utilitzava en excés el fotolog sovint utilitzava les seves fotos per als meus pensaments.
Ha plogut molt des de llavors i sembla mentida que ja fa més de 4 anys que vaig decidir anar a Palestina i fins al dia d'avui podria assegurar que en bona mesura em moc per la solidaritat internacionalista cap aquest preciós País brutalment maltractat.

Un dels diàlegs amb els companys i companyes de la Causa és el fet de lluitar sempre pensant amb el que tenim aquí, tenint sempre per timó unes pròpies arrels que en el meu cas són les catalanes. Jo ho tinc molt clar i no me'n amago pas, és més ho reivindico: Independència Països Catalans!!!