dilluns, 24 de desembre del 2007

A Betlehem vull anar


Bé com cada any i amb l'hivern arriben les festes de Nadal, tot i passar bastant m'anirà d'allò més bé un parell de dies de poble, família i senzillesa. Hi dic senzillesa perquè últimament sembla ser que algunes persones estan disposades a malmetre paraules com el respecte, la sinceritat i la valentia.

No sé gent, vosaltres que voleu pel 2008?

Jo, a part dels grans objectius com Palestina i Catalunya. Només vull estimar i que m'estimin, que no m'enganyin i que em respectin. Evidentment també espero que la gent que m'envolta, la família i els amics tinguin salut i amor i evidentment que no deixem mai de lluitar.


massalama!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixó està fet! El 2008, pels xinesos i Menorca!
Que passis un Bon Nadal envoltada dels que t'estimen de veritat!

Xsucrets!

Anònim ha dit...

Aquesta festa no m'he la perdo per res del mon!!!
Per GAZA i per la fiestuki que ens fotrem!!!!!
Una abraçada cacaueta...