dijous, 2 d’octubre del 2008

shuckran iktir



Tinc pendent de fer un escrit sobre la solidaritat internacional amb palestina i com jo crec que hauria de ser la metodologia i les línies prioritàries d'acció (de moment podeu veure els previs i el repte en aquest bloc), però fent altra feina de la Xep m'he vist buscant música palestina per un dels dos projectes que jo mateixa estic coordinant aquest curs. Estem impulsant des de l'organització una campanya anual que s'emmarca dins "Jerusalem 2009" i tinc el plaer de destinar el meu temps lliure en preparar una brigada musical a Palestina, com que no m'agrada fer volar coloms prefereixo parlar-ne molt a poc a poc per assaborir el camí que estem construint i quan estiguem a sota la porta de Damasc, ja podrem dir ho hem aconseguit (perquè ho tocarem amb les mans i l'aroma de palestina ens guiarà pels carrers del casc antic de Jerusalem)
Doncs buscant buscant he trobat una cançó preciosa de la impressionant cantant palestina Rim banna.
shuckran iktir vol dir moltes gràcies en àrab i els palestins ho utilitzen quan estan molt agraïts, doncs jo us agraeixo que hàgiu decidit formar part d'aquesta brigada musical catalana a Palestina, de mà de la Xep.